Hauptseite  >  Marke - eos™
Wir bieten nur Artikel an, die wir auf Lager haben

eos™

Tajemství hvězdné kosmetiky. Jak se z balzámu stane světový hit. Představte si, že máte kosmetickou firmu. Jak své výrobky dostanete do povědomí žen? Je to snadné: spolupracujte s celebritami. Tento trik zabíral vždycky, ale nikdy to výrobci kosmetiky neměli tak snadné jako dnes. Pomáhají jim totiž mocné sociální sítě. Hollywoodské herečky, supermodelky, hudební hvězdy i nejúspěšnější módní blogerky, ty všechny jsou ideální prostřednice pro ty, kdo chtějí svoje produkty dostat "mezi lidi". Stačí k tomu účet na Twitteru nebo na Instagramu. Co mám dnes na rtech? Jako jedna z prvních si toho všimla americká značka eos. Organické balzámy na rty v typické kulaté krabičce jsou absolutní hit a nepomohl tomu nikdo jiný než celebrity. Třeba televizní hvězda Kim Kardashianová loni na Twitteru sdílela několik fotek s barevným balzámem a k tomu přidala jednoduché popisky jako třeba: "Těhotenské rty... eos mě zachrání!" O další publicitu se firmě postaraly zpěvačky jako Nicole Scherzingerová, Christina Aguilera nebo Miley Cyrusová. Právě jedenadvacetiletá Miley má stejnou "cílovku" jako samotný eos, fandí jí totiž náctileté dívky, které sledují trendy. Fotky s balzámem sdílela na Instagramu i Twitteru, dokonce se objevil v klipu k jejímu singlu We Can't Stop. A poptávka se rychle zvýšila. Podobně zafungoval i tónovaný balzám na rty od Clarins, který měla herečka Lupita Nyong'o na letošních Oscarech. Francouzská značka dobře využila situace, o hvězdném "vystoupení" svého výrobku napsala na Twitter a dokonce mu vytvořila vlastní klíčové slovo lupitaslipbalm. V USA se údajně téměř vyprodal během následujícího dne. Miliardářkou díky Instagramu Podobné momenty přirozeně vyvolávají otázku, zda to celebrity dělají zadarmo. Obvykle ne, tvrdí magazín Huffington Post. Miliardářka Kim Kardashianová podle jeho odhadu mohla za jediný příspěvek o eosu dostat až 20 tisíc amerických dolarů, což je něco přes 400 tisíc korun. Propojováním slavných lidí a inzerentů se dokonce zabývá nový druh reklamních agentur. Jednou z nejúspěšnějších je americká Adly, která pracuje s velkými firmami typu Samsung, Microsoft či Coca-Cola. Zastupuje i módní řetězec J.Crew a kosmetické značky L'Oréal a Neutrogena. Agentura na svém webu vyzývá známé lidi, aby svůj vliv zpeněžili tak, že budou sdílet obsah spojený s danou značkou. Takže až příště budeme v přímém přenosu sledovat, jak některá z celebrit vychvaluje nový šampon nebo lak na nehty, možná za tím bude právě Adly. Evolution of Smooth (EOS) byla založena v roce 2006 v New Yorku. Specializuje se na výrobu a prodej kvalitních přípravků péče o pleť – tělová mléka, krémy na holení a především EOS balzámy na rty, které jí získaly světovou proslulost. EOS balzámy se vzácným bambuckým máslem a vitamíny C a E se mohou pochlubit výjimečnou účinností. Samostatnou zmínku si zaslouží také povedené, plně recyklovatelné obaly v podobě barevných vajíček. O balzámech na rty EOS se psalo již v téměř všech prestižních lifestylových a módních magazínech (People, Cosmopolitan, Maria Claire atd.). Více či méně pravidelně je používají i mnohé hollywoodské hvězdy - Jennifer Lopez si oblíbila příchuť kokosového mléka, Demi Lovato preferuje letní ovoce, Hilary Duff propadla kombinaci vanilky a mentolu…Kosmetika EOS obsahuje pečlivě vybrané přírodní ingredience a prochází přísným dermatologickým testováním (nikoliv však na zvířatech). Některé produkty jsou označeny jako hypoalergenní. Dodejme, že EOS nadšeně podporuje různé charitativní projekty. Například v říjnu 2014 svým zákazníkům nabídla speciální limitovanou edici Lip Balm & Hand Lotion 3-Pack, přičemž část výtěžku šla na výzkum rakoviny prsu.Značka EOS jistě zaujme všechny jedince, kteří bojují se suchými a rozpraskanými rty, touží po mladistvém vzhledu, trpí různými problémy s pokožkou.
Parameter-Suche:
Ordnen nach
Anzahl
Es wurden keine Artikel gefunden
NEWSLETTER


© 2014 VMD Drogerie, Parfumerie CZ