James Bond 007 Sieben Duschgel für Männer 150 ml
inspiruje se ohromujícími prvky světa agenta 007
Der Code: | 89856 |
Der Strichcode EAN: | 737052993867 |
Hersteller: | Procter & Gamble |
De Marke: | James Bond Eon Productions (web) |
Určení: | Pro muže |
Typ produktu: | Orientální typy |
Orientální fougére vůně pro muže uvedena na trh v roce 2015.
Inspirováno světem Jamese Bonda. Seven se inspiruje ohromujícími prvky světa agenta 007, které neustále fascinují obdivovatelů Bonda. Nový, luxusní doplněk kolekce vůní vyniká pečlivě zvolenými složkami a výrazným úzkým designem.
Součástí uvedení vůně Seven je také představení intenzivní verze parfémované vody: Seven Intense Eau de Parfum, která se vyznačuje stejnými tóny Seven v ještě hlubším a působivější provedení s přetrvávajícím dlouhotrvajícím efektem.
Vůně se prezentuje černým flakónem s ostrými okraji a diagonálními liniemi evokujícími tvar sedmičky. Design vytváří dojem vícerozměrnost.
TV kampaň natočil úspěšný světový fotograf a režisér Greg Williams. Zachycuje výstřel přes flakón vůně Seven, který sice okem nevidíme, ale projevuje se tisíci úlomků skla. Roztříštěný flakón uvolňuje vůni z flakónu, obraz působí rychle a nečekaně. V závěru se jednotlivé úlomky opět spojí do flakonu.
Dieser Artikel wurde noch nicht diskutiert. Wenn Sie der erste sein wollen, dann klicken Sie auf knopf Kommentar hinzufügen
Určení: | Pro muže |
Typ produktu: | Orientální typy |
Orientální fougére vůně pro muže uvedena na trh v roce 2015.
Inspirováno světem Jamese Bonda. Seven se inspiruje ohromujícími prvky světa agenta 007, které neustále fascinují obdivovatelů Bonda. Nový, luxusní doplněk kolekce vůní vyniká pečlivě zvolenými složkami a výrazným úzkým designem.
Součástí uvedení vůně Seven je také představení intenzivní verze parfémované vody: Seven Intense Eau de Parfum, která se vyznačuje stejnými tóny Seven v ještě hlubším a působivější provedení s přetrvávajícím dlouhotrvajícím efektem.
Vůně se prezentuje černým flakónem s ostrými okraji a diagonálními liniemi evokujícími tvar sedmičky. Design vytváří dojem vícerozměrnost.
TV kampaň natočil úspěšný světový fotograf a režisér Greg Williams. Zachycuje výstřel přes flakón vůně Seven, který sice okem nevidíme, ale projevuje se tisíci úlomků skla. Roztříštěný flakón uvolňuje vůni z flakónu, obraz působí rychle a nečekaně. V závěru se jednotlivé úlomky opět spojí do flakonu.