>    >    >    >    >  Mont Blanc Legend voda po holení 100 ml
Wir bieten nur Artikel an, die wir auf Lager haben

Mont Blanc Legend voda po holení 100 ml

parfém,voda po holení bez rozprašovače, má v sobě sílu, reflektuje aktuální trendy a disponuje dávkou tajuplnosti

Mont Blanc Legend voda po holení 100 ml
Unser Preis
33.28 EUR zuzüglich MwSt.
Sie erspaen 16.68 EUR (33%)
Der Preis in unseren Geschäft
49.96 EUR zuzüglich MwSt.
Auf Lager:   1-5 ks
Dieser Artikel ist nicht einzeln einzukaufen
Anzahlks
Die Frage an den VerkäuferPreisüberwachung bestellen
Aktueller Produktpreis ist 33.28 EUR miMwSt.
  Bekanntgeben, bis der Preis sank unter    EUR miMwSt.
  Jede Preisänderung bekanntgeben
Ihre E-Mail-Adresse  
Anfrage versenden
Der Name:
Die E- Mail:
Telefonnummer:
' '
Schreiben Sie den Code ab:
Die Frage :
Teile
Der Code:69319
Der Strichcode EAN:3386460032780
Hersteller:Inter Parfums
De Marke:Mont Blanc  (web)
Mont Blanc
Artikelbeschreibung
Typ produktu:Fougere typy
Určení:Pro muže

Fougére - svěží vůně uvedena na trh v roce 2011

Montblanc je tradiční značka nadčasového luxusu, která čerpá jak ze své mnohaleté tradice, tak i z vize budoucnosti. Je klasická a přitom v každém okamžiku vysoce aktuální. Spojení tradice a moderny s autenticitou, vysokou prestiží a exkluzivností – to je značka Montblanc.
Nyní přichází Montblanc s vůní, která splní veškerá očekávání této vysoce inspirující značky. Nová pánská vůně v sobě odráží bohatou historii domu Montblanc a současně působí velmi moderním dojmem. Má v sobě sílu, reflektuje aktuální trendy a disponuje přesně tou pravou dávkou tajuplnosti, to vše dohromady představuje: Legend.

Logo značky, slavná bílá hvězda, je jemně vryto do přední části kovového prvku flakónu. Stejně tak zdobí vršek stříbřitého uzávěru společně s kroužky, které odkazují na typický detail všech psacích potřeb značky Montblanc. Flakón s nepochybně mužným designem, který působí decentně a smyslně zároveň, vychází ze základních hodnot značky.

Vysoce elegantní a přitom naprosto jednoduchý oděv, černý rolák, podtrhuje jeho přirozenou eleganci a mužnost. Silně lpí na základních životních hodnotách, ale zároveň má moderní přístup k životu: je žijící Legendou. K zachycení hloubky takového charakteru  a zprostředkování jeho příběhu byl přizván světoznámý fotograf – Peter Lindbergh. Jeho práce se světlem u černobílých fotografií z něj bezesporu učinila ideálního partnera při tvorbě této kampaně.

Při tvorbě krabičky byly prioritou dvě hlavní barvy Montblanc - černá a stříbrná. Obal ve vrchní části zdobí stříbřité linky, které tak na něj přenášejí zvlněný tvar kovového prvku flakonu. Logo Montblanc je umístěno tak, aby jeho bílá hvězda zářila přímo ze středu krabičky. Další typický identifikační prvek značky je umístěn v dolní části krabičky, kde jsou tři pásky horizontálně vtlačeny do obalu. Tento znak bude použit na všech obalech nových vůní značky, aby vytvořil provázanost a jednotnost produktů Montblanc.



Složení vůně
Hlava: ananasové listy, bergamot, francouzská levandule
Srdce: jasmíncedrové dřevojablko
Základ: ambradubový mechsantalové dřevofazole tonka

Subtropický strom s aromatickými plody. Bergamot je základem chutě a vůně Earl Grey.Bergamot (latinsky Citrus bergamia) je stálezelený subtropický strom dorůstající výšky v rozmezí 4 - 5 metrů a nachází se hlavně ve Středomoří. Pěstuje se kvůli jeho velice aromatickým plodům. Ty mají hruškovitý tvar světle žluté barvy (jsou hodně podobné citrónu), ze kterých se získává aromatická silice pro výrobu různých olejů, kosmetických přípravků, parfémů atd.

Jasmín: Něžné, bílé květy, z nichž se získává jeden z nejdůležitějších éterických olejů. I to nejmenší množství tohoto silně vonícího oleje dodá jemným vůním hladkost a energii, vlastnosti, jež jsou pro ně navýsost významné. Jedna libra jasmínového výtažku stojí - v závislosti na trhu - několik tisíc dolarů. Jasmín se pěstuje ve Francii a existuje ho na 200 druhů, jeho skutečnou kolébkou jsou Egypt, Alžírsko a Itálie. Jasmínové květy se sbírají ručně a před svítáním, jinak totiž ztratí až 20% své vůně. K výrobě 2 liber oleje je zapotřebí 12 000 liber těchto půvabných bělostných kvítků.

Cedr (Cedrus) je jehličnatý strom s korunou kónického tvaru patřící do čeledi borovicovitých (Pinaceae). Je příbuzný s jedlí, což se hlavně projevuje stavbou šišky. Původem pochází z Himalájí a z oblasti Středozemního moře. Rostlina dosahuje výšky 20 až 40 m a je neopadavá. Je ve státním znaku Libanonu.

Jablko je jedním z nejběžnějších druhů ovoce, nejen ve střední Evorpě. Je plodem jabloně a jde o malvici, podobně jako u hrušky. Jablka obsahují vitamín C a řadu antioxidantů, které chrání DNA v lidských buňkách a snižují tak riziko vzniku rakoviny, podobně jako množství vláknina.

Mont Blanc Legend voda po holení 100 ml

 

Kundenrezensionen
Es wurden keine Rezensionen gefunden.
Diskussion über den Artikel
Diskussion über: Mont Blanc Legend voda po holení 100 ml

Dieser Artikel wurde noch nicht diskutiert. Wenn Sie der erste sein wollen, dann klicken Sie auf knopf Kommentar hinzufügen

Artikelbeschreibung
Kundenrezensionen
Diskussion über den Artikel
Die Preishistorie
Typ produktu:Fougere typy
Určení:Pro muže

Fougére - svěží vůně uvedena na trh v roce 2011

Montblanc je tradiční značka nadčasového luxusu, která čerpá jak ze své mnohaleté tradice, tak i z vize budoucnosti. Je klasická a přitom v každém okamžiku vysoce aktuální. Spojení tradice a moderny s autenticitou, vysokou prestiží a exkluzivností – to je značka Montblanc.
Nyní přichází Montblanc s vůní, která splní veškerá očekávání této vysoce inspirující značky. Nová pánská vůně v sobě odráží bohatou historii domu Montblanc a současně působí velmi moderním dojmem. Má v sobě sílu, reflektuje aktuální trendy a disponuje přesně tou pravou dávkou tajuplnosti, to vše dohromady představuje: Legend.

Logo značky, slavná bílá hvězda, je jemně vryto do přední části kovového prvku flakónu. Stejně tak zdobí vršek stříbřitého uzávěru společně s kroužky, které odkazují na typický detail všech psacích potřeb značky Montblanc. Flakón s nepochybně mužným designem, který působí decentně a smyslně zároveň, vychází ze základních hodnot značky.

Vysoce elegantní a přitom naprosto jednoduchý oděv, černý rolák, podtrhuje jeho přirozenou eleganci a mužnost. Silně lpí na základních životních hodnotách, ale zároveň má moderní přístup k životu: je žijící Legendou. K zachycení hloubky takového charakteru  a zprostředkování jeho příběhu byl přizván světoznámý fotograf – Peter Lindbergh. Jeho práce se světlem u černobílých fotografií z něj bezesporu učinila ideálního partnera při tvorbě této kampaně.

Při tvorbě krabičky byly prioritou dvě hlavní barvy Montblanc - černá a stříbrná. Obal ve vrchní části zdobí stříbřité linky, které tak na něj přenášejí zvlněný tvar kovového prvku flakonu. Logo Montblanc je umístěno tak, aby jeho bílá hvězda zářila přímo ze středu krabičky. Další typický identifikační prvek značky je umístěn v dolní části krabičky, kde jsou tři pásky horizontálně vtlačeny do obalu. Tento znak bude použit na všech obalech nových vůní značky, aby vytvořil provázanost a jednotnost produktů Montblanc.



Složení vůně
Hlava: ananasové listy, bergamot, francouzská levandule
Srdce: jasmíncedrové dřevojablko
Základ: ambradubový mechsantalové dřevofazole tonka

Subtropický strom s aromatickými plody. Bergamot je základem chutě a vůně Earl Grey.Bergamot (latinsky Citrus bergamia) je stálezelený subtropický strom dorůstající výšky v rozmezí 4 - 5 metrů a nachází se hlavně ve Středomoří. Pěstuje se kvůli jeho velice aromatickým plodům. Ty mají hruškovitý tvar světle žluté barvy (jsou hodně podobné citrónu), ze kterých se získává aromatická silice pro výrobu různých olejů, kosmetických přípravků, parfémů atd.

Jasmín: Něžné, bílé květy, z nichž se získává jeden z nejdůležitějších éterických olejů. I to nejmenší množství tohoto silně vonícího oleje dodá jemným vůním hladkost a energii, vlastnosti, jež jsou pro ně navýsost významné. Jedna libra jasmínového výtažku stojí - v závislosti na trhu - několik tisíc dolarů. Jasmín se pěstuje ve Francii a existuje ho na 200 druhů, jeho skutečnou kolébkou jsou Egypt, Alžírsko a Itálie. Jasmínové květy se sbírají ručně a před svítáním, jinak totiž ztratí až 20% své vůně. K výrobě 2 liber oleje je zapotřebí 12 000 liber těchto půvabných bělostných kvítků.

Cedr (Cedrus) je jehličnatý strom s korunou kónického tvaru patřící do čeledi borovicovitých (Pinaceae). Je příbuzný s jedlí, což se hlavně projevuje stavbou šišky. Původem pochází z Himalájí a z oblasti Středozemního moře. Rostlina dosahuje výšky 20 až 40 m a je neopadavá. Je ve státním znaku Libanonu.

Jablko je jedním z nejběžnějších druhů ovoce, nejen ve střední Evorpě. Je plodem jabloně a jde o malvici, podobně jako u hrušky. Jablka obsahují vitamín C a řadu antioxidantů, které chrání DNA v lidských buňkách a snižují tak riziko vzniku rakoviny, podobně jako množství vláknina.

Mont Blanc Legend voda po holení 100 ml

 

Es wurden keine Rezensionen gefunden.
Diskussion über: Mont Blanc Legend voda po holení 100 ml

Dieser Artikel wurde noch nicht diskutiert. Wenn Sie der erste sein wollen, dann klicken Sie auf knopf Kommentar hinzufügen



© 2014 VMD Drogerie, Parfumerie CZ