Burberry My Burberry parfümiertes Wasser für Frauen 50 ml + Duschgel 75 ml, Geschenkset
EdP s rozprašovačem, nová ikonická vůně plná emocí
Der Code: | 90403 |
Der Strichcode EAN: | 5045458655773 |
Hersteller: | Inter Parfums |
De Marke: | Burberry (web) |
Druh: | Parfémovaná voda |
Určení: | Pro ženy |
Typ produktu: | Květinové typy |
Květinová vůně pro ženy uvedena na trh v roce 2014.
Nová ikonická vůně plná emocí. Burberry uvádí nejvýznamnější vůni, kterou doposud vyrobilo. Je to příběh, jako ze starých časů, přesto je pevně spjatý se současností. Londýnská zahrada po dešti a jméno My Burberry, to co lidé zvolají pokaždé, když mluví o svém trenčkotu. Nadčasová klasika, i takové je vyjádření současnosti a budoucnosti pomocí vůně.
Vůně je inspirována anglickou zahradou po dešti, je sebevědomá, krásně elegantní a nenápadná typickým britským způsobem. Je to vyjádření značky minulostí a zároveň budoucností, proto se tváří kampaně staly: Kate Moss a Cara Delevigne – unikátně poprvé tyto dvě tváře zachyceny společně. Vizuál a veškeré jejich společné fotografie jsou pořízeny fotografem Mario Testino pod vedením kreativního ředitele Christopherem Baileym.
Design lahvičky reflektuje trench coat Burberry. Vršek je stejný jako knoflík na trench coatu a mašlička je vyrobena ze stejného materiálu jako trench coat – tento materiál vynalezl Thomas Burberry před více než 100 lety.
Dieser Artikel wurde noch nicht diskutiert. Wenn Sie der erste sein wollen, dann klicken Sie auf knopf Kommentar hinzufügen
Druh: | Parfémovaná voda |
Určení: | Pro ženy |
Typ produktu: | Květinové typy |
Květinová vůně pro ženy uvedena na trh v roce 2014.
Nová ikonická vůně plná emocí. Burberry uvádí nejvýznamnější vůni, kterou doposud vyrobilo. Je to příběh, jako ze starých časů, přesto je pevně spjatý se současností. Londýnská zahrada po dešti a jméno My Burberry, to co lidé zvolají pokaždé, když mluví o svém trenčkotu. Nadčasová klasika, i takové je vyjádření současnosti a budoucnosti pomocí vůně.
Vůně je inspirována anglickou zahradou po dešti, je sebevědomá, krásně elegantní a nenápadná typickým britským způsobem. Je to vyjádření značky minulostí a zároveň budoucností, proto se tváří kampaně staly: Kate Moss a Cara Delevigne – unikátně poprvé tyto dvě tváře zachyceny společně. Vizuál a veškeré jejich společné fotografie jsou pořízeny fotografem Mario Testino pod vedením kreativního ředitele Christopherem Baileym.
Design lahvičky reflektuje trench coat Burberry. Vršek je stejný jako knoflík na trench coatu a mašlička je vyrobena ze stejného materiálu jako trench coat – tento materiál vynalezl Thomas Burberry před více než 100 lety.