Hauptseite  >  Marke - Pierre Balmain
Wir bieten nur Artikel an, die wir auf Lager haben

Pierre Balmain

Pierre Balmain byl jednou z výjimečných postav pařížské Haute Couture. Styl Balmain je postaven na image aktivního člověka. Kolekce per Balmain jsou doslaova nasáklé elegancí a stylem. Balmain - svět elegance Země původu France Main activity: Fashion Parent company: Inter Parfums.
Pierre Balmain je francouzský módní návrhář známý svými elegantními a honosnými designy. Narodil se v roce 1914 v rodině v oblasti módy a designgového průmyslu (jeho otec provozoval textilní podnikání a jeho matka a sestra provozovaly módním butiku), mladý Pierre opustil studium na architektuře a rozhodl se věnovat kariéře v módě. Pracoval pro Molyneux v roce 1930, a pro známý módní dům Lucien Lelong v roce 1940. Do konce druhé světové války, Balmain byl připraven otevřít svůj vlastní módní dům.
Balmain se proslavil především svými zvonovými sukněmi a úzkým pasem. Jeho oděv byl oblíbený u celebrit a bohatých klientů éry a Balmain rozšířil svou sbírku, aby zahrnovala Ready-to-wear v amerických buticích. Je také známý pro své kostýmy pro jeviště a filmového plátna, pro kterého byl nominován na cenu Tony a vyhrál Drama Desk Award.
"Nesnažte se být avantgardní nebo moderní. Uvažujte nad tím, jak vylepšit vzhled ženy." Pierre Balmain
Parfémy byly nabízeny Balmain od roku 1940, se zavedením Elysées 64-83 (jeho telefonní číslo) v roce 1945. 1947 Legendární vůně Vent Vert, ještě je ve výrobě dnes, byl jedním z nejlepších prodejců v roce 1940 a 1950.

Balmain Jolie Madame je to ikona v jeho zastoupení nová poválečná 1950 žena. Revlon zakoupil licenci vůní Balmain v roce 1960, a Balmain vůně jsou vyráběny dnes ve spojení s říší vůní. Licence pro vůně byla převede na Inter Parfums Inc v roce 2012. Pierre Balmain zemřel v roce 1982. Dlouholetý Balmain designer Erik Mortensen vedl dům až do roku 1993, kdy Oscar de la Renta působil jako kreativní ředitel. Olivier Rousteing byl jmenován kreativním ředitelem v roce 2011. 

Po Pierrově odchodu byl na místo hlavního designera dosazen americký návrhář Oscar de la Renta, jehož parfémy najdete i na Sensualité. Jeho první kolekce pro společnost z roku 1994 byla důležitým komerčním úspěchem. De la Renta strávil na této pozici téměř deset let. Podařilo se mu obnovit renomé ve světě elegantních oděvů a zároveň také příjmy domu. Po jeho odchodu se na kreativním ředitelství vystřídalo několik velmi schopných návrhářů - Laurent Mercier, Christophe Lebourg a Christophe Decarnin.

Olivier Rousteing portrét
V roce 2011 se stává kreativním ředitelem teprve pětadvacetiletý nadějný návrhářOlivier Rousteing.

V posledních letech se dům Balmain zařadil, díky své kreativitě a know-how, mezi hlavní světové značky, které diktují módní trendy. Kombinuje minulost se současností. Vypráví příběh o energii, zábavě, svobodě a dokonale mistrovském provedení. Tím, že občerstvil vzhled své konfekce, se stal vzorem a dal vzniknout novému stylu "pret a couture". 

Hlavním hnacím motorem se v roce 2011 stal nový kreativní ředitel,Olivier Rousteing. Nastupoval teprve v pětadvaceti letech. Vystudoval ESMOD (soukromou Vysokou školu oděvního umění a technologií). Před nástupem pracoval pět let u Roberta Cavallihojako návrhář konfekčních kolekcí. Momentálně je silnou vycházející hvězdou.

Armáda Balmain předvádí krásu různých etnik
„Armádu domu“ ztělesňují ty nejkrásnější modelky jako je Cara Delevingne aJourdan Dunn. Jsou pro Oliviera zároveň inspirací. Tato kampaň má ukazovat krásu různých etnik. Fotil Mario Sorrenti.

Olivier je jedním z nejmladších kreativních ředitelů. Nechybí mu energie, kreativita a talent, díky kterým je jeho tvorba tak jedinečná. Jeho styl jiskří odvážnými kombinacemi barev a materiálů. Jsou sexy, oslnivé a ornamentální. Dámská móda je inspirovaná výšivkami a pánská zase prvky ve vojenském stylu.

Celebrita je motor a Instagram dálnice

Rihanna v kampani Balmain 2014
Rihanna se stala tváří kampaně pro jaro / léto 2014.

Kreativní ředitel s ostře sekanými rysy a dokonalou pletí je důkazem rostoucího významu sociálních médií pro módní průmysl. Na jeho Instagramu můžete sledovat nejžhavější novinky a večírkové fotky s celebritami. Naštěstí pro jeho zaměstnavatele nosí Olivierovy šaty extrémně známé ženy. Jeho profil sleduje milion lidí, což je jen o sto tisíc méně než profil Karla Lagerfelda. Stal se tak nejsledovanějším francouzským návrhářem. Tváří pro kolekci jaro / léto 2014 se stala Rihanna, která je společně s Kim Kardashian Oliverovou kamarádkou.

Rihanna in Balmain jacketOlivier o Rihanně řekl: „Když žena, která vás inspiruje, nosí vaše výtvory, je vaše mise splněna.“ 

„Rihanna by ze mne mohla udělat heterosexuála.“ Olivier Rousteing

Není divu, že pro Oliviera mají slabost hvězdy jako Lady GagaKylie MinogueGwen StefaniBeyoncéEmma WatsonJared LetoDavid BeckhamPrinceKim KardashianKanye WestJay ZRosie Huntington-WhiteleyNaomi CampbellIman Bowie a další.

Naomi Campbell, Rihanna a Iman Bowie v kampani Balmain
Popová hvězda Rihanna pózuje po boku supermodelek Naomi Campbell a Iman. Zachytila je fotografka Emma Summerton. Předvádějí siluety inspirované vojenskými prvky s divošskými akcenty.

Šílenství okolo H&M 
V roce 2015 se Olivier připojuje k řadě světových módních návrhářů a tvoří kolekci pro značku H&M. Každoroční šílenství v prodejnách oblíbeného obchodního řetězce je pro mnoho zákaznic skvělou příležitostí, jak si splnit svůj sen a získat alespoň jeden kousek od světového designera. Tuto tradici zahájila oděvní firma ve spolupráci s Karlem Lagerfeldem v roce 2004 (jeho parfémynajdete v naší nabídce). Během let se v ní vystřídaly návrhářské hvězdy jako Stella McCartney Viktor & RolfRoberto Cavalli,VersaceSonia Rykiel a další.

reklama na kolekci pro H&M
Olivier tvoří také kolekci pro H&M, která bude v prodejnách od 5. 11. 2015.

"Chci promlouvat ke své generaci: to je můj cíl jako návrháře. H&M mi dává tu jedinečnou možnost nechat širokou veřejnost nakouknout do světa Balmain, získat kousek toho snu a vytvořit celosvětový #HMBalmaination: společenství, které pohání tento hashtag.“
Olivier Rousteing

Voňavkářství  s odkazem 
Jak již bylo řečeno, oddělení parfémů mělo své místo v této společnosti již od počátku. Zcela prvním parfémem byl dámský Vent Vert (Zelený vánek) z roku 1947, který spatřil světlo světa mezi hvězdami během konání 2. Filmového festivalu v Cannes. Byl první z rodiny květinovozelených vůní ve světě vůbec. V roce 1960 prodal Pierre svůj parfémový byznys firmě Revlon. Nicméně po jeho smrti byl navrácen zpět.  Bohužel trochu nešťastně. Vedení vytvořilo pod názvem značky tak širokou řadu produktů, že to nakonec poškodilo její image.

reklama na Vent Vert 1947První vůně vznikla již v roce 1947.

„Parfém dělá více, než že je pouze přítomný. Parfém vyvolává tisíc a jednu vzpomínku.“
Pierre Balmain

V roce 2012 navazuje spolupráci se zkušeným výrobcem a distributorem parfémů, společností Interparfums, která zachovává jen ty nejlepší z vůní a pracuje na nových. Jako první uvádí novou interpretaci klasického dámského parfému Ivoire z roku 1979, populárního v 80. letech. Tentokrát již pod kreativním vedením Oliviera Rousteinga. Nový Ivoire respektuje historický odkaz značky a bohatost originálu. Vytvořili jej renomovaní parfémáři Michel Almairac a Jacques Flori.

Ivoire de Balmain 1980-1990s
Reklama na Ivoire de Balmain z roku 1979 zachycuje krásnou dámu v opeře oblečenou do hedvábného kostýmu. Design lahvičky se během let několikrát změnil.

Na vlně extáze 
Dámská vůně Extatic z roku 2014 vyjadřuje pocit intenzivního štěstí ženy, smyslné rebelky s citem pro módu. Oslňující ženy, která je vždy trendy. Výbušný mix vzácných ingrediencí jí pomáhá překonat své nedostatky a naplňuje ji touhou popřít svůj "neburžoazní" původ. Je vždy provokativní. Pěstuje si své sebevědomí a smělost. Je závislá na módě a žije svůj život tak, jakoby byla v neustálé extázi.

Extatic tic tic tic... je klapot podpatků znějící při její svižné chůzi.

Vůně Extatic je květinovo-orientální vůní k nakousnutí. Její retro-šik styl kombinuje smělost s elegancí. Vytvořila ji Emilie Coppermann. Design balení je v rockovém stylu, který vychází ze současné tvorby domu Balmain.

vizuál Balmain Extatic pro ženy
Vizuál ke vzrušující dámské vůni Balmain Extatic zobrazuje modelku Annu Seleznevovou fotografoval Karim Sadli.

„Nová vůně ztělesňuje ženu Balmain: lehkost bytí a asertivita. Je okouzlujicí a výrazná. Její nenucenost a "nob-rock" styl přitahují pozornost ostatních." 
parfémářka Emilie Coppermann

Nechybí na žádném guest listu

V roce 2015 vzniká parfém opět pod kreativním vedením Oliviera Rousteinga. Pánská vůně Balmain Homme má být stejná jako on. Má zachycovat podstatu jeho tvorby.  Je osobitá, silná, mužná, svěží a křehká zároveň. Vojenské prvky na flakonu navazují těsné spojení se světem módy. Patří do rodiny dřevito-orientálních a vytvořil ji Olivier Pescheux.

Balmain Homme
Balmain Homme ztělesňuje sílu oděvů Oliviera Rousteinga. Jeho design připomíná původní Balmainův kabát na míru.

Reklamní kampaň zachycuje svobodomyslného, odvážného a instinktivního muže, jehož hřištěm je město, které nikdy nespí. Kultivovaného rebela, kterému nezáleží na tom, co si o něm lidé myslí. V klubech je vždy na VIP seznamu návštěvníků a doprovází ho ta správná žena. Vizuál má sexy atmosféru.

reklamní vizuál Balmain HommeReklamní vizuál Balmain Homme zachycuje britského supermodela Edwarda Wildinga, který je považován za jednoho z nejvíce sexy mužů jeho generace. Doprovází jej maďarská topmodelka Eniko Mihaliková.

"Atraktivní, elegantní, městský... Balmain Homme je nápadný parfém."
parfémář Olivier Pescheux

making of Motoveterán se k muži Balmain skvěle hodí. Podtrhuje jeho okouzlující styl.

Historie:

  • 1945 – otevření Maison Balmain na 44 rue François Ier v Paříži.
  • 1947 – uvedení první vůně domu, dámské Vent Vert.
  • 1953 – uvedení oděvů na americký trh pod značkou Jolie Madame.
  • 1960 – prodej licence na výrobu parfémů firmě Revlon.
  • 1964 – uvedení moderní mužné kolínské vody Monsieur Balmain jako první citrusovo-aromatické vůně na světě.
  • 1979 – uvedení původní dámské vůně Ivoire de Balmain z rodiny chypre-květinovo-ovocných.
  • 1982 – úmrtím Pierra končí jeho role hlavního návrháře a vlastníka firmy. Zahájení konfekční výroby.
  • 1993 – hlavním návrhářem se stává Američan Oscar de la Renta.
  • 2002 – Oscar de la Renta uvádí svoji poslední kolekci pro Balmain.
  • 2002 – 2003 – uměleckým ředitelem je Laurent Mercier.
  • 2003 – na jeho místo nastupuje Christophe Lebourg.
  • 2006 – umělecké vedení přebírá Christophe Decarnin. Obnovuje legendární klasiku a dodává jí rockový a smyslný styl.
  • 2008 – uvedení orientálně květinového dámského parfémuAmbre Gris.
  • 2009 – k Decarninovu týmu se připojuje mladičký Olivier Rousteing.
  • 2010 – uvedení pánského parfému s glam rockovou elegancí Carbone de Balmain z rodiny pižmovo-kořeněno-dřevitých.
  • 2011 – Olivier se stává kreativním ředitelem. Decarnin přebírá Balmain Design studio.
  • 2012 – v lednu podepisuje Balmain smlouvu s francouzskou firmou Interparfums na výrobu a distribuci parfémů a jako první uvádí na trh novou verzi vůně Ivoire.
  • 2012 – zastoupení pro Českou a Slovenskou republiku získává společnost Apro Delta, s.r.o.
  • 2014 – vzniká orientálně-květinová dámská vůně Extatic.
  • 2015 – Olivier tvoří kolekci pro H&M.
  • 2015 – uvedení pánské vůně Balmain Homme.

 

Návrhář Pierre Balmain má 19 parfémů ve své základně. Pierre Balmain je starý parfémový dům. První vůně byla vytvořena v roce 1947 a nejnovější je z roku 2014. Pierre Balmain vůně byly vyrobeny ve spolupráci s perfumers Guillaume Flavigny, Antoine Maisondieu, Alexandra Jouet, Jean Jacques, Marie-Aude Couture-Bluche, Daniel Hoffmann, Emilie (Bevierre) Coppermann , Michel Almairac, Jacques Flori, Pierre Balmain, Germaine Cellier a Calice Becker.

Parameter-Suche:
Ordnen nach
Anzahl
Es wurden keine Artikel gefunden
NEWSLETTER


© 2014 VMD Drogerie, Parfumerie CZ