Hauptseite  >  Parfüm  >  Parfums für Frauen  >  Parfümerie Wasser  >  Stella McCartney Pop parfümiertes Wasser für Frauen 100 ml
ausverkauft

Stella McCartney Pop parfümiertes Wasser für Frauen 100 ml

EdP s rozprašovačem je oslavou nového postoje ke kráse a luxusu přesahujícího běžné hranice

-5%

Stella McCartney Pop parfümiertes Wasser für Frauen 100 ml
Unser Preis
66.77 EUR zuzüglich MwSt. 
Sie erspaen 3.71 EUR (5%)
Der Preis in unseren Geschäft
70.48 EUR zuzüglich MwSt.
Dieser Artikel ist nicht einzeln einzukaufen
Anzahlks
Die Frage an den VerkäuferPreisüberwachung bestellen
Aktueller Produktpreis ist 66.77 EUR miMwSt.
  Bekanntgeben, bis der Preis sank unter    EUR miMwSt.
  Jede Preisänderung bekanntgeben
Ihre E-Mail-Adresse  
Anfrage versenden
Der Name:
Die E- Mail:
Telefonnummer:
' '
Schreiben Sie den Code ab:
Die Frage :
Teile
Der Code:100701
Der Strichcode EAN:730870171608
Hersteller:Loreal Group
De Marke:Stella McCartney  (web)
Stella McCartney
Artikelbeschreibung
Druh:Parfémovaná voda
Určení:Pro ženy
Typ produktu:Květinové typy

Květinově - dřevitě - Pižmová vůně uvedena na trh v roce 2016.

Módní návrhářka Stella McCartney, dcera Paula a Lindy McCartney, představuje její vůni třetího pilíře s názvem Pop, zaměřené na generaci Millenials.

Oslava individuality, autentičnosti a dobrodružství přichází toto léto s novou vůní Stella McCartney - Pop. V jednu chvíli výrazná i troufalá, Pop je vůně nové generace, která se právě rozvíjí a brzy se prosadí.

Podle Stelly McCartney by vůně a kosmetika měly vyzdvihovat jedinečnost každé ženy, její vnitřní krásu, neměli by ji narušovat nebo potlačovat. Pop je oslavou nového postoje ke kráse a luxusu přesahujícího běžné hranice. Pokrokovost této vůně je zakořeněna v její autentičnosti a individualitě. Je osvobozením od konvenčních forem určených pro každého.

Pop je zářivá, moderní a troufalá. 

Flakón je inspirovaný výrazným, a přitom vyváženým charakterem vůně, design flakonu se spojuje s uzávěrem do překvapivé kombinace minimalistických tvarů. Hladký skleněný flakón odráží obrat v tradici formou obrácené verze designu originální vůně Stella. Uzávěr, inspirovaný příznačným medailonem Stella McCartney, působí nepřehlédnutelně díky výraznému kovovolesklému odstínu růžové. Inovační integrovaný rozprašovač ve vrchní části uzávěru je funkční, a zároveň dodává designu nádech hravosti.

Pop je více o nastavení mysli jako o individuální ženě. To se odráží i v kampani a videu zachycujících uvolněnost mladé ženy, která vůni nosí. Oslava přátelství a dělání věcí po svém je v kampani ztělesněná čtveřicí talentovaných mladých žen. Jsou to: hudebnice Grimes (Claire Boucher), herečka Amandla Stenberg, aktivistka za práva zvířat Kenya Kinski Jones a začínající umělkyně "Lola" Leon. Každá z nich je silná, ale spolu jsou ještě silnější. Tyto dívky reprezentují novou generaci odhodlaných žen a ztělesňují moderní, svobodný postoj ke kráse.

Reklamní kampaň i video byly natáčeny na poušti v Kalifornii a sledovali čtveřici Pop múz během jejich výletu - to jak si užívali svobodu, vykašlali se na opatrnost a oddali se dobrodružství. A to se netýká jen jejich dobrodružné cesty, kterou pořídili - tyto dívky jsou na prahu velkých věcí, jsou připraveny oddat se světu a stát se takovými, jaké chtějí být: tyto dívky se zanedlouho prosadí. Každá z nich je pevně usazena za volantem vlastního života. Jsou odhodlány, bezprostřední a otevřené, a krom toho posíleno tím, že jsou spolu.

Kundenrezensionen
Es wurden keine Rezensionen gefunden.
Diskussion über den Artikel
Diskussion über: Stella McCartney Pop parfümiertes Wasser für Frauen 100 ml

Dieser Artikel wurde noch nicht diskutiert. Wenn Sie der erste sein wollen, dann klicken Sie auf knopf Kommentar hinzufügen

Artikelbeschreibung
Kundenrezensionen
Druh:Parfémovaná voda
Určení:Pro ženy
Typ produktu:Květinové typy

Květinově - dřevitě - Pižmová vůně uvedena na trh v roce 2016.

Módní návrhářka Stella McCartney, dcera Paula a Lindy McCartney, představuje její vůni třetího pilíře s názvem Pop, zaměřené na generaci Millenials.

Oslava individuality, autentičnosti a dobrodružství přichází toto léto s novou vůní Stella McCartney - Pop. V jednu chvíli výrazná i troufalá, Pop je vůně nové generace, která se právě rozvíjí a brzy se prosadí.

Podle Stelly McCartney by vůně a kosmetika měly vyzdvihovat jedinečnost každé ženy, její vnitřní krásu, neměli by ji narušovat nebo potlačovat. Pop je oslavou nového postoje ke kráse a luxusu přesahujícího běžné hranice. Pokrokovost této vůně je zakořeněna v její autentičnosti a individualitě. Je osvobozením od konvenčních forem určených pro každého.

Pop je zářivá, moderní a troufalá. 

Flakón je inspirovaný výrazným, a přitom vyváženým charakterem vůně, design flakonu se spojuje s uzávěrem do překvapivé kombinace minimalistických tvarů. Hladký skleněný flakón odráží obrat v tradici formou obrácené verze designu originální vůně Stella. Uzávěr, inspirovaný příznačným medailonem Stella McCartney, působí nepřehlédnutelně díky výraznému kovovolesklému odstínu růžové. Inovační integrovaný rozprašovač ve vrchní části uzávěru je funkční, a zároveň dodává designu nádech hravosti.

Pop je více o nastavení mysli jako o individuální ženě. To se odráží i v kampani a videu zachycujících uvolněnost mladé ženy, která vůni nosí. Oslava přátelství a dělání věcí po svém je v kampani ztělesněná čtveřicí talentovaných mladých žen. Jsou to: hudebnice Grimes (Claire Boucher), herečka Amandla Stenberg, aktivistka za práva zvířat Kenya Kinski Jones a začínající umělkyně "Lola" Leon. Každá z nich je silná, ale spolu jsou ještě silnější. Tyto dívky reprezentují novou generaci odhodlaných žen a ztělesňují moderní, svobodný postoj ke kráse.

Reklamní kampaň i video byly natáčeny na poušti v Kalifornii a sledovali čtveřici Pop múz během jejich výletu - to jak si užívali svobodu, vykašlali se na opatrnost a oddali se dobrodružství. A to se netýká jen jejich dobrodružné cesty, kterou pořídili - tyto dívky jsou na prahu velkých věcí, jsou připraveny oddat se světu a stát se takovými, jaké chtějí být: tyto dívky se zanedlouho prosadí. Každá z nich je pevně usazena za volantem vlastního života. Jsou odhodlány, bezprostřední a otevřené, a krom toho posíleno tím, že jsou spolu.

Es wurden keine Rezensionen gefunden.


© 2014 VMD Drogerie, Parfumerie CZ